פלאשי – היפכו את הדיוור האלקטרוני לשיווק אוטומטי מתקדם

אודות
קצת עליי
פלאשי היא מערכת שיווק All-In-One שמספקת לחנויות איקומרס פתרון רחב להגדלת מכירות בפחות מאמץ. פלאשי מאגדת מספר כלים בפלטפורמה אחת משולבת שמסנכרנת את כל המידע על הלקוחות, המוצרים והרכישות של חנות האיקומרס שלכם. פלאשי נכנסת לפעולה מהרגע שמבקר חדש או חוזר נכנס לאתר האיקומרס שלכם ומאפשרת לכם לעקוב אחרי כל הפעולות שהוא מבצע ולתקשר איתו בזמן אמת ובאופן אוטומטי, כך לא תאבדו מבקרים באתר, תמירו אותם ללקוחות ותבנו נאמנות לקוח. אז חבל להשאיר כסף על הרצפה עם מערכות דיוור אחרות שלא מותאמות במיוחד לחנויות איקומרס.

למה אני?

הייחודיות שלי
פרופיל לקוח 360º
תוכן דינמי
חיבור רכישות מהאופליין

המלצות

לקוחות מספרים
קודם כל מהשירות המהיר, הזמין ומקצועי מערכת נהדרת עם אופציות פילוח מגוונות וידידותית למשתמש :)
דניאל
אני מרוצה מאוד מהממשק הנוח, הכל ברור ואינטואיטיבי, מהתמיכה המעולה והמהירה גם במייל וגם בטלפון וכמובן מהאפשרויות של המערכת!
הילה ג.
אני מרוצה מהמערכת של פלאשי מאוד. יש ליווי של תמיכה טלפונית וחווית המשתמש נוחה וקלה
שלי ק.

כדאי לכם

עוד עלינו

למה אנחנו ממליצים על פלאשי?

מרקטינג אוטומיישן

ממשק קל וידידותי בו תוכלו לייצר מסע שיווקי שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש שאתם מכירים אותם ומציעים להם את מה שבאמת מעניין אותם.

 

דיוור אלקטרוני

צרו סגמנטים מדוייקים ושלחו לכל לקוח את התוכן שמתאים בדיוק לו – לדוגמא לקוחות שלא רכשו אף פעם יקבלו מבצע 30%, לקוחות שרכשו מוצר מקטגוריה מסוימת, לקוחות שביקרו בעמוד שירות ולא המירו.

 

האקדמיה שלנו

בפלאשי תוכלו ללמוד מגוון קורסים שיאפשרו לעסק שלכם לצמוח, להגדיל את מספר הלקוחות ולשפר את אחוזי ההמרה.

 

המרקטפלייס של פלאשי

האוטומציות השיווקיות, הפופאפים לאתר, והתבניות דואר אלקטרוניות הטובות ביותר שנעשו על ידי אנשי שיווק דיגיטלי עם שנים של ניסיון ביצירת מסעות לקוח ופיתוח עסקים.

 

פופאפים לאתר

98% מהגולשים שלכם נוטשים את האתר בלי לבצע רכישה או להשאיר פרטים, פלאשי תדאג להקפיץ להם אוטומטית הצעה ייחודית ומותאמת אישית, שלא יוכלו לסרב לה.

 

שליחת הודעות SMS

להגיע אל הלקוחות שלכם בקלות דרך הודעות SMS לא משנה היכן הם נמצאים. שלחו הודעות שיווקיות, התראות בצורה אוטומטית וחסכו זמן.

דילוג לתוכן