יהושוע רץ – מקדם אתרים

אודות
קצת עליי
שמי יהושע רץ ואני עוסק בתחום קידום האתרים כבר למעלה מ5 שנים – מקידום אורגני ועד לממומן, מעסקים קטנים בישראל ועד לחברות בחו”ל. עם כל לקוח, אני פועל תוך מטרה מאוד פשוטה – איך גם אני, וגם הלקוח, יכולים להרוויח יחד. ואיך אני פועל כדי להגיע לשם? אני תמיד מנסה להתחבר ללקוח. אני תמיד דואג בעיניים פקוחות שיהיה רווחי. אני דואג לתת שירות ותמיכה מעל המצופה. אז… אם גם אתם רוצים להתחיל לקדם את האתר, והצלחתם להתחבר לעקרונות המנחים אותי, השאירו פרטים ואצור אתכם קשר!

למה אני?

הייחודיות שלי
מקצועיות
אמון
דואג לתוצאות בשטח

המלצות

לקוחות מספרים
אנו מברכים על היום שהכרנו את יהושוע, כי ביום הזה העסק שלנו סוף סוף קיבל את התפנית שכל כך חיכינו לה. עברנו מסע לא פשוט עם "מקדמים" שלא ממש קידמו את העסק שלנו. היינו מתוסכלים ומודאגים. יהושוע לקח אותנו יד ביד, היה סבלני לשמוע מה יש לנו לומר, הוא למד את העסק היטב. שאל, חקר, התעמק ולאחר זמן לא רב הביא את העסק שלנו למקום הראשון בגוגל! שירות מעולה שכזה לא חווינו זמן רב, באדיבות רבה בנועם ובמקצועיות שאין שני לה. אנו ממליצים בפה מלא על השירות של יהושוע ובטוחים שרק תרוויחו אם תפנו אליו.
גלי. ל
יהושוע הוא מקדם אתרים מקצועי ואיכותי יצא לי לעבוד איתו והוא עושה עבודה נפלאה. האתרים שלי המקומות הראשונים בגוגל. מומלץ!
אלון. ב
יהושוע נותן את השירות ברמה הכי גבוהה, הוא עשה דיקום לאתר שלנו ואנחנו מאוד מרוצים וממליצים עליו. הוא תותח ויודע את העבודה!
נתנאל. ה
דילוג לתוכן